Vodafone (Greece&Turkey)

The need: 
Να αγκαλιάσουμε την ουσία του brand και να μεταφέρουμε τη ζωντάνια και το νεανικό πνεύμα της σε όλους, μέσα από τις αισθήσεις.
Greek
The action: 
Σχεδιάσαμε μια μοναδική ποικιλία αρωμάτων, που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία της εταιρείας και την νέα της παρουσία. Η έρευνα του Scent Marketing βασίστηκε σε ερωτηματολόγια, προκειμένου να αναλύσουμε το πνεύμα που αποπνέουν τα καταστήματα και να συνδέσουμε το στυλ της εταιρείας με το κατάλληλο άρωμα..
The result: 
Απρόσμενη αποδοχή από τους πελάτες και την αγορά τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Τουρκία. Τεράστια επίδραση στην αποτελεσματικότητα του brand στους επισκέπτες. Τα δυο νέα διαφορετικά αρώματα για τις δυο αυτές διαφορετικές χώρες, έγιναν σημείο αναφοράς για το προφίλ της εταιρείας.