Case Studies
Mosques in Istanbul & Ankara (Turkey)
Η ανάγκη
Ένα μοναδικά σχεδιασμένο άρωμα που αντανακλά την πνευματικότητα του τζαμιού, τη θαλπωρή και την καθαρότητα.
Η δράση
Σύμφωνα με την Ισλαμική πίστη, οι ειδικοί του Scent Marketing, σχεδίασαν το παραδοσιακό άρωμα του ρόδου που υπάρχει από τα αρχαία χρόνια σε πνευματικούς τόπους, εκδηλώσεις, σπίτια, τελετές, ακόμα και σε ερήμους στην Τουρκία...
Το αποτέλεσμα
Σύμφωνα με τις ανάγκες των τζαμιών, σχεδιάστηκε ένα ειδικό άρωμα ρόδου, που είναι επίσης μη αλκοολούχο, καθώς το τριαντάφυλλο είναι τόσο σημαντικό για τους Μουσουλμάνους στην Τουρκία.
Ukraine & Russian Casinos (Europe)
Η ανάγκη
Ένα αναζωογονητικό άρωμα που ταιριάζει με μοναδικό τρόπο στο ύφος και την εμφάνιση των χώρων των Ουκρανικών & Ρωσικών καζίνο.
Η δράση
Εφαρμογή μιας καλά οργανωμένης έρευνας Scent Marketing η οποία βασίστηκε στις προτιμήσεις των επισκεπτών.
Το αποτέλεσμα
Ένα ειδικά διαμορφωμένο άρωμα με νότες από καπνό και κονιάκ που αντανακλά την αίσθηση και την κομψότητα του καζίνο.
Amsterdam’s World Cup 2010 (Netherlands)
Η ανάγκη
Να αιχμαλωτίσουμε το εορταστικό πνεύμα και τη διάθεση του φεστιβάλ. Ένα μοναδικό άρωμα που συνδέει το ποδόσφαιρο με την συναρπαστική εμπειρία του σταδίου.
Η δράση
Συνεργαστήκαμε με τους κορυφαίους αρωματοποιούς παγκοσμίως, για να σχεδιάσουμε κάτι παραπάνω από ένα συναρπαστικό άρωμα, αυτό που αυξάνει την ένταση και φτάνει στην κορυφή.
Το αποτέλεσμα
Φρεσκοκομμένο γρασίδι ήταν το ασυνήθιστο, αλλά πολύ πετυχημένο άρωμα που αρωμάτισε τις ιδιωτικές σουίτες του σταδίου για να δώσει την αίσθηση του παιχνιδιού.
Vodafone (Greece&Turkey)
Η ανάγκη
Να αγκαλιάσουμε την ουσία του brand και να μεταφέρουμε τη ζωντάνια και το νεανικό πνεύμα της σε όλους, μέσα από τις αισθήσεις.
Η δράση
Σχεδιάσαμε μια μοναδική ποικιλία αρωμάτων, που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία της εταιρείας και την νέα της παρουσία. Η έρευνα του Scent Marketing βασίστηκε σε ερωτηματολόγια, προκειμένου να αναλύσουμε το πνεύμα που αποπνέουν τα καταστήματα και να συνδέσουμε το στυλ της εταιρείας με το κατάλληλο άρωμα..
Το αποτέλεσμα
Απρόσμενη αποδοχή από τους πελάτες και την αγορά τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Τουρκία. Τεράστια επίδραση στην αποτελεσματικότητα του brand στους επισκέπτες. Τα δυο νέα διαφορετικά αρώματα για τις δυο αυτές διαφορετικές χώρες, έγιναν σημείο αναφοράς για το προφίλ της εταιρείας.
Acropolis Museum (Athens)
Η ανάγκη
Να παρέχουμε αρωματικές υπηρεσίες σε διάφορους χώρους του μουσείου, που να αντανακλούν τη σημασία και την ιστορία του μνημείου.
Η δράση
Προκειμένου να αιχμαλωτίσουμε το επιβλητικό ύφος του μουσείου, εμπνευστήκαμε από την Ελληνική φύση και τα σπάνια αιθέρια έλαια της.
Το αποτέλεσμα
Στα εγκαίνια του μουσείου και έκτοτε, ο χώρος είναι πλήρως καλυμμένος από το μοναδικό άρωμα, κερδίζοντας τον έπαινο των επισκεπτών και αντανακλώντας την αύρα του χώρου.
TAV Airports (Turkey)
Η ανάγκη
Η δημιουργία ενός ειδικού άρωματος TAV που θα προσθέσει αξία στην κύρια ιδέα του ομίλου: Ζήσε, Χαμογέλα & Πέτα... Έτσι, όποιος πέρασε έστω και μία φορά από το αεροδρόμιο TAV της Κωνσταντινούπολης, μόλις ξανά αισθανθεί τη μυρωδιά αυτή, αμέσως θα αναγνωρίσει ότι ήταν μια TAV εμπειρία.
Η δράση
Αποκλειστικά σχεδιασμένο άρωμα που ταιριάζει με τις προτιμήσεις των επισκεπτών και αντικατοπτρίζει το μοντέρνο σχεδιασμό του αεροδρομίου.
Το αποτέλεσμα
Ένα αναζωογόνητικό και ενεργητικό άρωμα που αιχμαλωτίζει τα συναισθήματα του ταξιδιού. Το άρωμα ήταν ένας γοητευτικός συνδυασμός αιθέριων ελαίων με πικάντικες νότες αρωματισμένου ξύλου που αιχμαλωτίζει τις αισθήσεις.