Scent Logo

Scent Logo
Οι ειδικοί του marketing είναι γνώστες της έννοιας και της χρησιμότητας του λογότυπου, το οποίο αποτελεί την οπτική απεικόνιση του brand. Γι αυτό τα μεγάλα brands απεικονίζονται με ιδιαίτερα έντονο εικαστικά τρόπο, που μας προκαλεί να τα παρατηρήσουμε. Βέβαια ξοδεύουν υπερβολικά ποσά για να επιτύχουν την επαναφορά του συγκεκριμένου brand στη μνήμη του καταναλωτή, σε ποσοστό που πλησιάζει το 100% παγκοσμίως.
Αλλά τί γίνεται με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις;
Πώς μπορείς να κάνεις τον πελάτη να θυμηθεί την εταιρική σου ταυτότητα, όταν ο άνθρωπος εκτίθεται σε 5000 διαφημίσεις τη μέρα;
Η απάντηση-έκπληξη έρχεται μέσα από την αίσθηση της όσφρησης, η οποία επεμβαίνει καθοριστικά στο τμήμα του εγκεφάλου που επεξεργάζεται τα συναισθήματα, τη μνήμη και τη συνειρμική εκμάθηση.
Συγκεκριμένα, είναι εκατό φορές πιθανότερο να θυμηθεί κάποιος κάτι που μύρισε παρά κάτι που είδε, άκουσε ή άγγιξε. Τα signature fragrances εξελίσσονται σαν μέρος της επικοινωνίας του brand στο πεδίο του scent marketing, με πρωτεύουσα επιδίωξη να δημιουργήσουν συναισθηματικό δεσμό με τον πελάτη.
Ας σκεφτούμε την προσωπικότητα του brand σας:
Είναι το brand σας συνεπές και εμπνέει εμπιστοσύνη ή αιχμηρό και διασκεδαστικό;
Είναι το brand σας απλό ή δυναμικό;


Επίσης σκεφτείτε το κοινό στο οποίο στοχεύετε.
Είναι νέοι, μεσήλικες ή μεγαλύτεροι;
Κυρίως άντρες ή κυρίως γυναίκες;
Μέσοι καταναλωτές ή καταναλωτές πολυτελών ειδών;


περισσότερα
Όταν αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυαστούν επιτυχώς με διαφορετικά αρωματικά στοιχεία, δημιουργούν το μοναδικό άρωμα που θα ενσαρκώνει τα χαρακτηριστικά του δικού σας brand. Το δικό σας λοιπόν signature fragrance, που ονομάζουμε Scent Logo®, αποτελεί ισχυρή ταυτότητα που υποστηρίζει την αναγνωρισιμότητα του brand σας και ακολουθεί πιστά το λογότυπό σας.

Μετά την επαναλαμβανόμενη έκθεση στο λογότυπο, οι πελάτες ταυτίζουν το συγκεκριμένο άρωμα με την εταιρεία. Επειδή ο άνθρωπος βομβαρδίζεται με 5.000 μηνύματα μάρκετινγκ την ημέρα, το άρωμα είναι εκείνο που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το άρωμα δημιουργεί μια ισχυρή συναισθηματική ανταπόκριση που ενισχύει την ταυτότητα του brand και την αφοσίωση των πελατών σας.
Πώς δημιουργείται το Scent Logo®;
Ο σχεδιασμός και η απόδοση ενός signature fragrance, είναι μια διαδικασία πολλών σταδίων, δημιουργίας, αποτίμησης και λήψης αποφάσεων. Για κάθε brand που θέλει να ωφεληθεί από το Scent Marketing και να αποκτήσει το δικό του Scent Logo πρέπει να διασφαλιστεί ότι:
α) ‘Ακολουθούνται οι μέθοδοι του «Omnia Scent Marketing»
β) Χρησιμοποιούνται κατάλληλες τεχνολογικές τεχνικές.


περισσότερα
Η διαδικασία δημιουργίας ενός signature fragrance ξεκινά με μια συνάντηση των ενδιαφερομένων, όπου η χρήση του ερωτηματολογίου Scent Marketing μας βοηθάει να αντιληφθούμε πλήρως την ιστορία της επιχείρησης, τη φιλοσοφία της, το όραμά της, τα χαρακτηριστικά του χώρου, καθώς και την κατηγορία του κοινού στην οποία στοχεύει.
Τέλος, εξειδικευμένη ομάδα της Spring Air, μελετώντας όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, σχεδιάζει κατ’ αποκλειστικότητα το «ιδανικό άρωμα» του brand το οποίο γίνεται γνωστό, αναγνωρίζεται ως Scent Logo® της επιχείρησης, ενισχύει την εταιρική της ταυτότητα και συμπληρώνει το γραφικό λογότυπο και το σλόγκαν της.
Πώς εφαρμόζεται το Scent Logo®;
Η Spring Air® στοχεύοντας πάντα στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων που θα εμπλουτίσουν κάθε σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον, παρουσιάζει τις νεότερες τεχνολογίες στο χώρο, και ολοκληρωμένες λύσεις για όλες τις μεθόδους αρωματισμού.

περισσότερα
Με την εφαρμογή του project «Scent Logo®» και τη δημιουργία ενός συγκεκριμένου αρώματος, ειδικά σχεδιασμένου για την κάθε εταιρεία, επιτυγχάνουμε:
1. Αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στο ευρύ κοινό. 2. Ταύτιση του αρώματος με τη μοναδικότητα του brand. 3. Σημαντική σύνδεση με τον καταναλωτή, δημιουργία πιστών οπαδών και ισχυρών σχέσεων εμπιστοσύνης.

Αυτή η επίδραση του Scent Marketing στο brand, δημιουργεί έναν μοναδικό συναισθηματικό δεσμό με κάθε καταναλωτή, και μέσα από τη χρήση μοναδικών προϊόντων, ο δεσμός γίνεται ακόμα πιο δυνατός.